Mitä sähköinen asiointi tarkoittaa?

Sähköinen asiointi tarkoittaa, että lähetämme kaikki asiakasviestintäämme liittyvät ilmoitukset asiakastiedoista löytyvään sähköpostiosoitteeseen. Asiakasviestintäämme kuuluvat esimerkiksi hinnanmuutosilmoitukset, tiedotteet ja sopimusehtojen päivitykset.

Sähköinen asiointi tulee voimaan kaikille uusille asiakkaillemme heti sähkösopimusta tehtäessä.

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat päivittää yhteystietojasi tai valita veloituksetta paperisen asioinnin, eli vastaanottaa kaikki ilmoituksemme postitse. Huomioithan, että paperisen asioinnin valitseminen edellyttää sinulta siis toimenpiteitä.

Sähkönmyyntiehtojen SME 2024 kohdan 1.17. mukaisesti myyjä voi käyttää sähköistä asiointia.