Olemme siirtyneet sähköiseen asiointiin 

Lähikuva siitä, kun naisoletettu selaa älypuhelinta
18.2.2025

Sähköinen asiointi tulee tällä hetkellä voimaan kaikille uusille asiakkaillemme heti sähkösopimusta tehtäessä. 

Huhtikuun alusta lähtien lähetämme kaikki asiakasviestintään liittyvät ilmoitukset (hinnanmuutosilmoitukset, tiedotteet, sopimusehtojen päivitykset tms.) sähköisesti myös nykyisille asiakkaillemme, joilla on toistaiseksi voimassa oleva sähkösopimus.  Ilmoitukset lähetetään asiakastiedoista löytyvään sähköpostiosoitteeseen. 

Määräaikaisten sähkösopimusten asiointitapa ei muutu kesken määräajan. 

Tarkistathan EnergiaOnline-palvelustamme, että sähköpostiosoitteesi on ajan tasalla. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat valita maksuttoman paperisen asioinnin. Huomioithan, että paperisen asioinnin valitseminen edellyttää sinulta siis toimenpiteitä.  

Sähkönmyyntiehtojen SME 2024 kohdan 1.17. mukaisesti myyjä voi käyttää sähköistä asiointia. 

Mitä mieltä olet tästä sisällöstä?